معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آغاز فعالیت مجدد سالنهای سینما و تئاتر منوط به ثبت‌نام مسوولان هر واحد در "سامانه سلامت" و دریافت کد رهگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا محمدی معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز یکم تیر  به مدیران آن گروه از سالنهای نمایش پردیسهای سینمایی مشهد که تا آخر وقت اداری دیروز ۳۱ خرداد در "سامانه سلامت" ثبت‌نام ، کد رهگیری دریافت و به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده بودند اجازه بازگشایی داده شد.

او افزود: به منظور تاکید بر رعایت موازین بهداشتی نشستی آموزشی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیران و کارکنان سالنهای سینما و تئاتر برگزار و مفاد پروتکل های بهداشتی برای آنها تشریح شده است.

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در صورتی که هر یک از صاحبان سالنهای تئاتر و سینما، پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند بر اساس ضوابط و قوانین ابلاغی مورد برخورد واقع خواهند شد.

محمدی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مدیران سالنهای سینما و تئاتر بطور موکد توصیه شده کار فروش بلیت را از طریق اینترنت انجام دهند.

او تصریح کرد: پروتکل بهداشتی لازم‌الاجرا برای سالنهای سینما و تئاتر شامل ۱۶ بند بطور کتبی به صاحبان این مکانهای فرهنگی ابلاغ شده و همه آنها ملزم به رعایت تمام مفاد دستورالعمل های بهداشتی پس از بازگشایی هستند.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.