قرارداد جذب دانشجویان غیرایرانی در پردیس دانشگاه آزاد لردگان منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با منتخب مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد جذب دانشجویان غیر ایرانی در لردگان به عنوان واحد بین الملل انجام شده، ولی به دلیل عدم مالکیت این دانشگاه و شیوع بیماری کرونا و عدم نقل و انتقال دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر، تا کنون دانشجوی غیر ایرانی پذیرش نشده است.

او اضافه کرد: مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یکی از بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه‌ها در سطح استان است که آمادگی عقد قرارداد همکاری با مدارس و دانشگاه‌های استان و استان‌های همجوار را دارد.

رحیمی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مقدمات اصلی ساخت کیت مولکولی در مجموعه آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد انجام شده و خوشبختانه اعضای هیات‌علمی این دانشگاه با مرتبه‌های استادیار، دانشیار و استادی، تخصص و تجربه مناسبی در این زمینه دارند.


بیشتر بخوانید: ایران از نظر جایگاه علمی رتبه ۱۶ را در دنیا دارد / ۵۰ هزار دانشجوی خارجی در ایران تحصیل می کنند


رحیمی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۱۲۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، با امکانات به روز و پیشرفته، در بین ۴۰۰ واحد دانشگاهی سراسر کشور رتبه ۹ و در بین دانشگاه‌های سراسر کشور رتبه ۵۰ را به خود اختصاص داده است که می‌تواند افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری محسوب شود.

او بیان کرد: ۱۲ درصد از کل دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پردیس لردگان و ۲۰ درصد دانشجویان در واحد‌های بروجن، فارسان و پردیس اردل و مابقی در شهرکرد مرکز استان مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار