فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری اعضای باند سارقان با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم شخصی یکی از شهروندان توسط راننده یک دستگاه خودروی پراید در جاده زیاران-طالقان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

او با بیان این که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و طرح ایست و بازرسی را برای شناسایی خودرو متهم در محور‌های خروجی شهرستان اجرا کردند، افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم از مسیر‌های فرعی از شهرستان طالقان خارج شده و در آزادراه کرج-قزوین در حال تردد است.

 فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضایی به همراه مالباخته به آزادراه کرج قزوین اعزام شده و پس از طی مسیری در محور ورودی شهرستان آبیک استان قزوین خودرو مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ برزگری با اشاره به دستگیری ۲ نفر از همدستان متهم در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به ۳ فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش از مسافران طالقان به کرج، ۷ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در روستا‌های طالقان و ۱۳ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ اقرار کردند.

او با بیان این که در این رابطه ۴ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شده است، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: شهروندان با رعایت نکات پیشگیری از سرقت در ایجاد امنیت شهر به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.