نماینده مردم جاجرم گفت: با وجود آنکه در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است.

همسان سازی حقوق بازنشستگان نباید فراموش شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد وحیدی، نماینده مردم جاجرم در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از هیئت رئیسه به دلیل قرائت بیانیه در واکنش به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم مطالبه گری دولت و رئیس جمهور در این زمینه تاکید کرد.

نماینده مردم جاجرم بیان کرد: مصوبات سفر استانی دولت به خراسان شمالی به ویژه در حوزه راه، تسیهلات کارآفرینی و اشتغالزایی باید هر چه سریعتر اجرایی شود.

او تصریح کرد: متاسفانه برای جذب نیرو‌های نهضت سوادآموزی، آزمونی تبعیض آمیز آن هم در شرایط شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

وحیدی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در صدور مجوز‌ها اقدامات خلاف قانون صورت می‌گیرد و شاهد این مسئله هستیم که با وجود تولید ۵ نژاد اسب در کشور، اما واردات اسب توسط فدراسیون سوارکاری در حال انجام است که این صدور مجوز‌ها موجب پدیدار شدن شرایط سخت برای تولیدکنندگان اسب در کشور شده است.

او  خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار پیگیری وضعیت معلمان بلاتکلیف در آموزش و پرورش شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید مدنظر دولت باشد با وجود اینکه در این زمینه قانون وجود دارد، این قانون هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار