رییس شورای اسلامی شهر کرمان ،با اشاره به برخی شایعات درباره ادامه فعالیت شهردار کرمان گفت: هیچ تصمیمی راجع‌به استعفا یا برکناری شهردار وجود ندارد.

جلسه شورای شهر کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد فرشاد، رئیس شورای اسلامی شهرکرمان پیش از ظهر امروز اول تیرماه در جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، رسانه‌ها را پل رابط بین مردم و مسئولین دانست و گفت: ضرورت بالندگی رسانه و موثربودن رسانه برای اصلاح جامعه بسیار بالاست و یک جامعه پویا باید یک رسانه پویا داشته باشد.

او با بیان اینکه شورای شهر کرمان هیچ جلسه تصمیم‌گیری بدون حضور رسانه‌ها تشکیل نشده است، افزود: رسانه‌ها در این سه سال عمر شورای شهر پیشنهادات و توصیه‌های خوبی به ما کرده‌اند.

فرشاد ،شورا را پارلمان شهری دانست و بیان کرد: شهرداری کار‌های اجرایی را انجام می‌دهد همچنین اداره امور را نیز باید انجام دهد و ضمن آنکه باید شهر را به بالندگی برساند.

او ساماندهی آب‌های سطحی را یکی از اقدامات شورا و شهرداری دانست و بیان کرد: به‌دنبال این هستیم که مشکل آب‌های سطحی شهر کرمان در زمان بارندگی به‌صورت زیربنایی حل کنیم.

فرشاد با اشاره به پروژه‌های انجام شده و پروژه‌های در دست اجرای شهرداری کرمان، اظهار کرد: بولوار حاج قاسم در این دوره ساماندهی و به بهره‌برداری می‌رسد.

ریبس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به نیاز شهر به پارکینگ گفت: برنامه‌ریزی شهرداری و شورا برای احداث پارکینگ در حال انجام است و این کار قبل از اتمام عمر این شورا انجام می‌شود.

فرشاد با بیان اینکه شایعه همیشه شایعه است و در ادامه با اشاره به برخی شایعات درباره ادامه فعالیت شهردار اظهار داشت: هیچ تصمیمی راجع‌به استعفا یا برکناری شهردار وجود ندارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار