پورعاطف گفت: موادمخدر مهم‌ترین تهدید برای جوانان محسوب می‌شود و گرایش آنها به مواد افیونی بنیاد خانواده را می‌خشکاند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پورعاطف معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: مصرف موادمخدر و گرایش به این ماده یکی از جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی و مهم‌ترین تهدید برای نسل جوان در جامعه امروزی محسوب می‌شود.

او با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و در پیش رو بودن هفته مبارزه با موادمخدر و مجاز نبودن اجرای برنامه‌ها به صورت همایش و تجمع، افزود: اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و ارائه محتوا‌های قوی و منسجم باید در فضای مجازی به عنوان راهکار‌های جایگزین در این زمینه الزامی است.

پور عاطف با بیان اینکه کوتاهی در آگاه کردن جوانان، گریبان تک‌ تک آحاد جامعه و خانواده‌ها را خواهد گرفت و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه بسیاری از خانواده‌ها می‌شود، اظهار داشت: هم افزایی و مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر و انعکاس این برنامه‌ها ضرورت دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تاکید و تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌توانند در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش آفرینی زیادی داشته باشند و با تلاش و کوشش همگانی می‌توانیم از پیشروی این لای خانمان سوز جلوگیری نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.