شرایط مراقبتی در باغ وحش هویزه با توجه به توضیحات مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان خوب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجواد اشرفی مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه باغ وحش هویزه در ابتدا ۲ قلاده شیر داشت که اکنون این تعداد به ۵ قلاده رسیده ، گفت: این مسئله نشان می‌دهد شرایط مراقبتی در این منطقه خوب است. روزانه در حال رصد هستیم و اگر به این نتیجه برسیم که شهرداری نمی‌تواند باغ وحش را نگهداری و نظر محیط زیست را تامین کند، شرایط تعطیلی آنجا را فراهم می‌کنیم.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص مرگ توله شیرسفید نیز تصریح کرد: این توله شیر یک‌ماهه باغ وحش هویزه مطابق اظهارات کارشناسان دامپزشکی دارای مشکلات ژنتیکی  و تنفسی  بود.

او بیان داشت: این توله شیر از بدو تولد نابینا بود و نمی‌توانست به طور مناسب از شیر مادر تغذیه کند و دچار ضعف جسمانی شد و اداره محیط زیست هویزه شرایط توله شیر سفید را رصد روزانه داشت و مرتب از سوی ۲ دامپزشک تحت مراقبت قرار گرفت.


بیشتر بخوانید

اشرفی افزود: برای نگهداری از این توله شیر نابینا شیوه تغذیه دستی در دستور کار قرار گرفت و غذا از تهران برای این توله تهیه و ارسال می شد، اما با وجود همه تلاش‌ها این توله تلف شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.