سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری البرز گفت: صنعت گردشگری البرز با تبدیل این استان به مقصد مسافران، رونق می گیرد.

فریدون محمدی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که صنعت گردشگری استان البرز با تبدیل این استان به مقصد مسافران، رونق می گیرد، گفت: استان البرز دارای جاذبه های گردشگری بی بدیل و منحصر به فردی است اما این جاذبه ها تاکنون به خوبی سایر استان ها و حتی خود البرزنشینان معرفی نشده  و از طرفی نیز استان البرز همواره به عنوان یک مقصد معرفی نشده و به همین دلیل گردشگردی آن نیز تا کنون گسترش نیافته است.

او افزود: طی دو برنامه یک ساله و چهار ساله استان البرز را به یکی از قوی ترین استان های کشور در زمینه جذب گردشگر تبدیل می کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری البرز گفت: سعی داریم با تبلیغات گسترده و بازاریابی و ایجاد زیرساخت های مناسب مانند احداث اقامتگاه های متناسب با طبیعت روستاهای استان به ویژه آسارا و طالقان، به بوم گردی البرز رونق تازه ای ببخشیم.

او افزود: بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی، ساخت و ساز در حوضه آبریز سدهای طالقان و کرج ممنوع است و به این دلیل ما عملا از احداث اقامتگاه در این دو فضا محروم هستیم اما طبق جلسه ای که با نمایندگان جدید استان داشتیم مقرر شد تسهیل این مصوبه و اخذ مصوبه ای جدید پیگیری شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.