رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز فرصت مطالعاتی گرفته بودند، تا پایان شهریور می‌توانند اقدام کنند.

مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات برای اعطای بورس خارج از کشور به دانشجویان، گفت: طبق روال سال‌های قبل بورس خارج از کشور داده نمی‌شود و تنها فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی اعطا خواهد شد.

او در ادامه درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای فرصت‌های مطالعاتی، بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل شیوع کرونا تعطیل بودند و تمام پرواز‌ها هم منتفی شده بود ارائه فرصت‌های مطالعاتی امکان پذیر نبود و ۶ ماه اول سال را عملا از دست دادیم.

اعطای سهمیه به دانشگاه‌ها برای فرصت مطالعاتی

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در اواخر تابستان بررسی می‌کنیم و اگر شرایط کشور‌ها مساعد شده باشد سهمیه و ظرفیتی به دانشگاه‌ها خواهیم داد تا دانشجویان دکتری خود را برای دوره‌های ۶ ماهه فرصت مطالعاتی معرفی کنند.


بیشتر بخوانید


صدیقی در ادامه با بیان اینکه مشکل آن دسته از دانشجویان دکتری که به دلیل شرایط کرونا نتوانستند برای فرصت مطالعاتی خارج از کشور حاضر شوند حل نشده است، اضافه کرد: برای دانشجویانی که اواخر سال گذشته مجوز فرصت مطالعاتی گرفته بودند مهلت اعزام را تا پایان شهریور ماه تمدید کردیم تا این دانشجویان برای اعزام اقدام کنند و اگر امکان آن برایشان فراهم شد سفر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار