مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه یکم تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه یکم تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق موتور کولر‌های دوتیکه در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورکولر‌های دوتیکه در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازدید بدنی از متهم یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، افزود: متهم در بازجویی پلیس به ۱۵ فقره سرقت موتور کولر‌های دوتیکه در شهرستان اهواز اعتراف کرد و با راهنمایی سارق صحنه‌های سرقت بازسازی و مورد تایید مالباختگان قرار گرفت و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 ۵۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در دزفول کشف شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم اقدام به قاچاق سلاح شکاری در این شهرستان می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد ۵۷ قبضه سلاح شکاری و تعداد ۹۲۹ فشنگ جنگی کشف و یک دستگاه خودرو سمند نیز در این رابطه توقیف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد و از شهروندان خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۶۳ کیلوگرم تریاک در هندیجان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی هندیجان گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر و اجرای طرح کنترل جاده‌ای، پلیس این شهرستان، از انتقال یک محموله موادمخدر مطلع شد و ماموران پلیس در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۶۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد، ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.