وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس استعفا کردند

۲ وکیل ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس، استعفای خود را در این پرونده اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاه منصوری و علی ملیح زاده وکلای ایرانی فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس که در ماه‌های اخیر همراه با «لودویک ده لیشت» وکیل سوئیسی این پرونده لوایح و دفاعیات فدراسیون را به فیفا ارسال کرده و اکنون منتظر صدور رای از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا برای این پرونده فوق العاده مهم هستند.

با این وجود لحظاتی قبل منابع آگاه از استعفای شفاهی این ۲ وکیل جوان ایرانی خبر داده که به نظر می‌رسد با توجه به شرایط حساس موجود در پرونده، این موضوع تبعاتی برای فدراسیون به دنبال داشته باشد.

شنیده می‌شود  این استعفا به دلیل بی احترامی فدراسیون فوتبال و دخالت در وظایف و امور اختصاصی این وکلا بوده است و  فدراسیون فوتبال از لحاظ مالی هم تاکنون نتوانسته  به تعهدات خود نسبت به شاه منصوری و ملیح زاده عمل کند. این درحالی است که وکلای ایرانی پرونده در طول ۶ ماه اخیر هر روز وقت و تمرکز خود را برای رسیدگی به این پرونده صرف کرده اند به شکلی که شنیده می‌شود آن‌ها به دلیل بررسی پرونده ویلموتس حتی نتوانسته اند به پرونده سایر موکلان خود رسیدگی کنند.


بیشتر بخوانید:


همچنین طبق اعلام برخی منابع سنگ اندازی‌ها و حسادت‌هایی از سوی برخی مسئولان حقوقی فدراسیون هم نسبت به این وکلا صورت گرفته که آن‌ها را نسبت به ادامه فعالیت در این پرونده دلسرد کرده است.  

قرار است  استعفای کتبی شاه منصوری و ملیح زاده فردا (یکشنبه) به فدراسیون تحویل داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
نه بابا بخاطر دسته گلی که فدراسیون در زمان تاج به آب داده شانس ایران برای پیروزی در پرونده ویلموتس خیلی کمه و تقریبا نشدنیه، این دو تا وکیل هم متوجه این موضوع شدن و برای اینکه وکیل پرونده‌ی بازنده نباشن استعفا دادن
آخرین اخبار