بر اثر انفجار اتوبوس حامل نیرو‌های ارتش سوریه در حومه درعا، شماری کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از خبرنگار خود گزارش داد لحظاتی پیش، یک اتوبوس حامل سربازان ارتش سوریه در حومه درعا هدف عناصر تروریستی قرار گرفت.

خبرنگار اسپوتنیک اعلام کرد یک اتوبوس حامل نیرو‌های ارتش سوریه بوسیله یک بمب کنار جاده‌ای که عناصر تروریستی آن را در مسیر شهرک‌های «الکحیل- السهوه» در حومه شرقی استان درعا کار گذاشته بودند، هدف قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که این اتوبوس حامل نزدیک به ۴۰ سرباز ارتش سوریه بوده است.

او همچنین گفت: این بمب، موجب انفجاری مهیب شد و بیشتر سربازانی که در اتوبوس بوده اند، کشته و یا زخمی شدند. تیم‌های پزشکی هم اکنون در حال انتقال کشته شدگان و افراد زخمی به بیمارستان‌های ملی درعا، ازرع و بصری الشام هستند.

خبرنگار اسپوتنیک همچنین به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد: این حمله تروریستی که اتوبوس نظامیان ارتش سوریه را به شکلی مستقیم هدف قرار داد، باعث افزایش شمار جان باختگان شده و خسارت‌های فراوانی را در منطقه انفجار به بار آورده است.

همچنین شبکه الجزیره اعلام کرد بیش از ۱۵ نفر از نیرو‌های سپاه پنجم ارتش سوریه بر اثر انفجاری که اتوبوسشان را در حومه درعا هدف گرفته بود، جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار