مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از بازنشستگان، همسران بازمانده، ازکارافتادگان‌کلی نمونه سازمان تأمین اجتماعی تقدیر می‌شود.

تقدیر از بازنشستگان نمونهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله شیرکوند مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: به مناسبت ۲۵ ذیحجه و تکریم بازنشستگان روز خانواده، هجدهمین دوره انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

او افزود: به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و خردورزی در جمع خانواده و جامعه، نسبت به انتخاب و تجلیل از این عزیزان اقدام خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: تمام  بازنشستگان و مستمری بگیران (از کار افتاده کلی‏‏‏‏‏‏‏‏- همسر بازمانده) اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی مشمول این طرح خواهند بود.

شیرکوند افزود:  بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر برای شرکت در انتخاب نمونه‌ها  تا روز شنبه ۱۴ تیر می‌توانند مستندات خود را به یکی از  شعب، مراکز درمانی تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ارائه کنند.

او زمان برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان را همزمان با فرارسیدن روز ۲۵ ذی الحجه  مصادف با  ۲۵ مردادماه سال جاری عنوان و بیان کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن با  تکمیل و تحویل  فرم اطلاعات و مشخصات و ارائه مدارک و مستندات لازم از جمله (کپی صفحات شناسنامه، صفحه اول دفترچه درمان تأمین اجتماعی، آخرین حکم بازنشستگی  و ارائه توضیحات ضروری حداکثر در یک برگ A۴) به یکی از  شعب و یا مراکز درمانی استان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۴/۴/۹۹ تحویل نموده و در این فراخوان شرکت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی  استان بوشهر افزود: معیار‌های انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و از کار افتاده کلی و همکاران بازنشسته نمونه در سال ۹۹ در پایگاه اینترنتی سازمان تامین اجتماعی  درج شده  و مشمولان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور، اطلاعات بیشتر کسب کنند.

شیرکوند با اشاره به برگزار نکردن تجمعات و مراسم رسمی در دوران کرونایی عنوان کرد: در صورتی‌که تا موعد مقرر (۲۵ ذیحجه) وفق تصمیمات مسوولان کشوری و به تبع آن سازمان تأمین اجتماعی شرایط برگزاری مراسم مذکور فراهم آید مراسم رسمی با رعایت ضوابط بهداشتی و با رعایت شرایط مزبور، تمهیدات خاص متناسب با استاندارد‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در غیر این صورت با حضور مدیران بیمه و درمان و رئیس کانون بازنشستگان استان و به صورت اختصاصی برگزار و هدایا تقدیم منتخبان استانی خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.