معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : امکانات و نیرو‌های درمانی سپاه، ناجا و تامین اجتماعی برای خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : امکانات درمانی و نیرو‌های بهداشتی نیروی انتظامی در استان کرمانشاه به منظور خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا ساماندهی شده است.

او گفت : به منظور خدمت رسانی بهتر ناجا به بیماران مبتلا به کرونا و تامین بخشی از نیاز‌های این ارگان نظامی، بخشی از فضای اداره کل گمرک استان در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه بیمارستان و امکانات درمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است، گفت: بیمارستان‌ها و پرسنل درمانی سازمان تامین اجتماعی نیز در این راستا ساماندهی شده‌اند.

اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااشاره به تشکیل کمیته نظارت بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: کمیته نظارت تاکنون توانسته است به خوبی بر روند اجرای مصوبات نظارت داشته باشد و برخورد با متخلفان را در دستور کار قرار دهد.

محمودرضا مرادی افزود: نماینده دادستان دستگاه‌های نظارتی در این کمیته عضو هستند تا روند نظارت بر اجرای مصوبات با سهولت انجام شود.

او افزود: باید کمیته اجرای مصوبات نیز در فرمانداری‌ها تشکیل شود تا روند اجرای مصوبات با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.