یک عضو مستعفی حزب اتحاد ملت همدان از عملکرد این حزب در استان‌ها انتقاد کرد.

یک عضو حزب اتحاد ملت همدان که نخواست نامش فاش شود در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای اخیر اعضای این حزب در استان همدان گفت: سیاست‌های غلطی که از سمت مقامات بالای حزب در تهران به استان‌ها وارد می‌شود، فضا را برای فعالیت آزادانه شعب این حزب در استان‌ها بسته است و احزاب استانی نمی‌توانند به صورت مستقل و با آزادی عمل تصمیمات خود را اجرایی کنند.

او افزود: یکی از مشکلاتی که اخیرا در حزب اتحاد ملت در همدان شاهد آن بودیم این بود که ما در این استان اعلام کردیم که قصد شرکت در انتخابات را نداریم، ولی با انتقاد تند از طرف آقای شکوری راد مواجه شدیم؛ این نگاه بالا به پایین اعضای مرکزی برای سایر اعضای این حزب به خصوص در استان‌ها آزار دهنده است و افراد را از ادامه فعالیت‌های خود در این حزب نا امید کرده است.


بیشتر بخوانید: استعفای گروهی اعضای حزب اتحاد ملت ایران در همدان


این عضو حزب اتحاد ملت در ادامه گفت: در بقیه استان‌ها هم این سیاست غلط را می‌بینیم، به همین خاطر است که هر سال شاهد استعفای عده ای از نفرات این حزب در شعب استانی هستیم.

او در پایان تصریح کرد: سیاست‌های غلط که از سمت راس حزب ابلاغ و اجرا می‌شود باعث نارضایتی و در نهایت چند دستگی در بین اعضا شده که این اصلا اتفاق خوبی برای این حزب و طرفداران آن نیست.

گفتنی است روز گذشته ۳۲ نفر از اعضای حزب اتحاد ملت همدان با صدور بیانیه‌ای از استعفای خود برای ادامه فعالیت در این حزب خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار