رئیس پلیس استان بوشهر خواستار تشکیل کارگروه مشترک نیروی انتظامی و اتاق بازرگانی در زمینه تسهیل فعالان اقتصادی در استان شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی رئیس پلیس استان بوشهر  صبح امروز در نشست با اعضای اتاق بازرگانی بوشهر جایگاه فعالان اقتصادی در جامعه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی سربازان خط مقدم اقتصادجامعه محسوب می‌شوند چراکه فعالیت آنان تامین اقتصاد جامعه است و در این راستا وجه مشترک فعالیت آنان در تامین امنیت جامعه هماننند نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه امنیت اقتصادی دارای ۲ بعد امنیت اقتصادی و اقتصاد امن است گفت: در زمینه امنیت اقتصادی اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی نقش پر رنگی دارند آن تامین کالا‌ها و خدمات مورد نیاز جامعه است تا مردم نگران فقدان کالا و خدمات نباشند و آرامش و امنیت داشته باشند که یکی از اهداف ما است که بار آن بر دوش فعالان اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر موضوع دوم را اقتصاد امن دانست و بیان کرد: هدف این است علاوه بر تامین کالا و خدمات و تامین امنیت اقتصاد، این اقتصاد در مقابل تکان‌های داخلی و خارجی ضربه را بتواند بگیرد.

سردار واعظی با بیان اینکه اقتصاد امن زمانی محقق می‌شود که در کشور تک محصولی و فقط به نفت وابسته نباشد تصریح کرد: وقتی اقتصادی چند محصولی، قوی و تولید استراتژیک داشته باشد این مهم سبب افزایش صادرات و تقویت اقتصاد کشور می‌شود و اقتصاد دچار تلاطم نمی‌شود.

او با تاکید بر توجه ویژه به صادرات گفت: انتظار داریم در عرصه صادرات از بنادر استان بوشهر قوی‌تر عمل شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  با بیان اینکه پلیس در خدمت جامعه و فعالان اقتصادی است افزود: پلیس در هیچ جلسه‌ای نیست که به فرماندهان نیروی انتظامی توصیه تسهیل کار شهروندان نداشته باشد.

سردار واعظی  یکی از پایه‌های قدرت نظام اسلامی را اقتصاد دانست و عنوان کرد: با جلسات مشترک می‌توانیم ضمن حل مشکلات خیلی از موارد را تسهیل کنیم چراکه یکی از پایه‌های قدرت نظام اقتصاد است و ما در خدمت شما هستیم.

او از رئیس و اعضا اتاق بازرگانی بوشهر در مبارزه با ویروس کرونا و تامین نیاز‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و همکاری با نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد و گفت: حمایت از فعالان اقتصادی در دستور کار ویژه همه مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.