توزیع ماسک رایگان درایستگاه‌های قطارشهری مشهد

مدیر اپلیکیشن «شهر من» گفت: به  منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، ماسک رایگان در ۴ ایستگاه قطار شهری مشهد توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عین القضات مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کار‌های شهری و مدیر اپلیکیشن «شهر من» گفت: به  منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارائه ماسک رایگان در ۴ ایستگاه قطار شهری مشهد انجام می‌گیرد.

او افزود: ۴غرفه‌ها در ایستگاه‌های «میدان شریعتی»، «میدان شهدا»، «طبرسی» و «مفتح» قرار دارد. شهروندان با ثبت نام در اپلیکیشن «شهرمن» می‌توانند یک بسته حاوی ۲عدد ماسک رایگان دریافت کنند.

مدیر ساماندهی شبکه یکپارچه خدمات و کسب و کار‌های شهری و مدیر اپلیکیشن «شهر من» ادامه داد: اپلیکیشن «شهرمن» شبکه‌ای یکپارچه از دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی را در بر می‌گیرد و شهروند را قادر می‌سازد کلیه خدمات خود را به صورت یکپارچه و بدون تعارض از یک درگاه واحد دریافت نماید.

عین القضات بیان کرد: مدیریت شهری می‌کوشد با ارائه این پلتفرم شهروندی، کلیه خدمات مورد نیاز شهروندان برای زندگی در شهر و مشارکت در اداره آن را در اختیار آنان قرار دهد و همچنین با افزایش مشارکت اجتماعی در دستیابی به شهری هوشمند و شهروند محور قدم بردارد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.