زالی گفت: اتوبوس پایه گازسوز با ۶۰ درصد داخلی سازی و با همکاری ۵ شرکت زیرمجموعه ایران خودرو دیزل تولید می‌شود.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زالی مدیر عامل ایران خودرو دیزل بیان کرد: حضور شهرداری و استفاده از منابع خود برای آغاز به کار نوسازی، شایسته تقدیر است و حتی اگر این اقدام زودتر صورت می‌گرفت، توانایی لازم برای تولید و تامین و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی توسط ایران خودرو دیزل وجود داشت.

او تصریح کرد: با حمایت‌های دولت و تزریق بیشتر منابع مالی، یقینا به نتایج بهتری خواهیم رسید. اگر تامین منابع مالی از سوی دولت برای شهرداری‌ها زودتر عملی می‌شد کارخانه‌های تولیدی هم پیش از این شروع به کار می‌کردند.

زالی گفت: برای تولید ۱۲۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی و توانایی‌های ایران خودرو دیزل استفاده کرده ایم و پیش پرداختی نیز برای آن دریافت نکرده ایم. اقدام شهرداری در تامین منابع مالی و کمک به تولید اتوبوس ستودنی است.

او گفت: اتوبوس پایه گازسوز با ۶۰ درصد داخلی سازی و با همکاری ۵ شرکت زیرمجموعه ایران خودرو دیزل تولید می‌شود و همچنین ۱۶۰ مجموعه ساز و قطعه ساز داخلی تامین قطعات آن را بر عهده دارند. پروژه‌های تولیدی ایران خودرو دیزل علاوه بر صرف جویی ارزی، ایجاد اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار