اولین جلسه کارگروه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی شورای فنی استان ایلام در محل سالن جلسات سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تشگیل گردید.

استاندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فرزانه کریمی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد ایلام گزارشی در خصوص آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی تیرچه در استان و پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی در خصوص ارتقاء کیفیت مصالح ساختمانی در استان ارائه کرد.

کریمی افزود : دستگاه‌های اجرایی و ناظرین ساختمان ها و پروژه‌های عمرانی می‌توانند بهترین همکار و کنترل کننده مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد در پروژه‌های عمرانی باشند.

در این جلسه همچنین علی داری پور کارشناس صنایع ساختمانی و معدنی اداره کل استاندارد ایلام گزارشی از آمار و عملکرد بازرسی ها ، نمونه برداری و اقدامات این اداره کل در حوزه نظارت بر واحد‌های تولیدی مصالح ساختمانی در سال ۹۸ ارائه نمود.

علی داری پور بر ارائه نظریات دستگاه‌های اجرایی مرتبط در بازرسی‌ها و مشارکت بیشتر اعضا در بازرسی‌ها و نمونه برداری از مراکز عرضه مصالح ساختمانی و نظارت و بازرسی بیشتر بر واحد‌های صنفی موزاییک و فوم پلی استایرن تاکید کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.