معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: پرداخت خسارت ها به ۴ هزار و ۲۶۰ پرونده متقاضی جدید آسیب دیده از سیلاب سال ۹۸ صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با پرداخت خسارات به ۴ هزار و ۲۶۰ پرونده متقاضی جدید آسیب دیده از سیلاب سال ۹۸ موافقت شد و در ماه گذشته تقاضای حدود ۵ هزار پرونده جدید که در انجام برآورد‌های قبلی به عنوان جاماندگان از دریافت خسارت محسوب می‌شدند در سامانه به ثبت رسید.

او بیان داشت: مبلغ مورد تایید برای پرداخت به خسارات دیدگانی که تقاضای آن‌ها به تازگی ثبت و بعد از پیگیری‌ها تایید شد، بالغ بر ۸۵۴ میلیارد ریال است که ۵۰ درصد از هزینه تایید شده مانند دیگر پرونده‌های ثبت شده در این هفته به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

عبیات افزود: به‌دلیل وجود نقدینگی ۶۵ درصدی میزان خسارت های کشاورزی استان، قرار است همه کشاورزان تا اواسط هفته آینده ۱۵ درصد دیگر از خسارت‌های خود را دریافت کنند.

مبلغ ۷ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال میزان خسارت پرداخت شده و یا در حال واریز به حساب کشاورزان خوزستانی آسیب دیده از سیلاب سال گذشته است که با احتساب پرونده‌های جدید تایید شده برای پرداخت خسارت، تعداد متقاضیان آسیب دیده از سیلاب خوزستان را ۲۷ هزار و ۵۹۶ کشاورز است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کدوم اواسط هفته....الان هفته هاست که دارد میگذره ولی این اواسط هفته کی میرسد معلوم نیست