اعطای تسهیلات به شاغلین بخش حمل و نقل عمومی بین شهری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعطای تسهیلات برای بنگاه‌های آسیب دیده و شاغلین حقیقی بیمه شده در بخش حمل و نقل مسافر عمومی بین شهری خبر داد.

 گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور کمک به واحد‌های اقتصادی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند و برابر تصمیمات متخذه کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا، تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های آسیب دیده به ازای هر نفر شاغل و ۶۰ میلیون ریال برای شاغلین حقیقی بیمه شده تا پایان خردادماه سالجاری اعطا می‌شود.

او افزود: به منظور بهره مندی از تسهیلات یاد شده رانندگان، مالکین وسایل نقلیه عمومی بین شهری، شرکت‌های حمل و نقل و پرسنل آن‌ها که متقاضی دریافت تسهیلات می‌باشند می‌بایست به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

گرجی ادامه داد: رانندگان برای ثبت نام در سامانه مذکور می‌باید کد بیمه خود را در محل مربوط به (کد کارگاه) وارد نمایند.


بیشتر بخوانید


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: وام حمایتی مذکور با اقساط ۲۴ ماهه و کارمزد بانکی ۱۲ درصد و دوره تنفس چهار ماهه از اول مهرماه قابل باز پرداخت خواهد بود.

او بیان کرد: شاغلین بخش در صورت مواجهه با هر گونه مشکل در طی فرآیند و روند انجام ثبت نام می‌توانند مراتب را از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری نمایند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار