شهردار اصفهان گفت:شهرداری اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضاهای مناسب که حق شهروندی است، استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: تابستان با ورزش، تفریح و اوقات فراغت همراه است، اما این روز‌ها به دلیل شرایط کرونایی باید با رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی تابستان را سپری کنیم.

او افزود: شهرداری برای ارتقای خدماتی که مردم به خصوص جوانان در ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی نیاز دارند، اقدام به بهسازی و نوسازی ۲۰ ورزشگاه و سالن ورزشی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی کرده تا شهروندان بتوانند از فضا‌های مناسب که حق شهروندی است، استفاده کنند.


شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: بازگشایی این فضا‌های ورزشی با رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده مردم اصفهان قرار گیرد.

او ادامه داد: فردا (یکشنبه) در ادامه برگزاری ویژه برنامه‌های «هر یکشنبه یک افتتاح» با حضور مردم شاهد چند افتتاح در حوزه فرهنگی و ورزشی در محل ورزشگاه آبشار واقع در خیابان آبشار دوم خواهیم بود.

نوروزی گفت: هفته گذشته پیرو پیگیری‌های امور شهر در تهران جلسات بسیار خوبی با بخش خصوصی و مسئولان کشور در سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری برگزار شد که بی‌شک نتایج آن برای شهر و مردم مفید خواهد بود.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی را که به صورت منظم در مناطق مختلف شهر برگزار می‌شد، تحت تأثیر قرار داده بود، افزود: از آنجایی که حضور در مناطق منشأ خدمات بسیاری برای مردم و رفع مشکلات آن‌ها بود و برخی شهروندان نیز به طور مکرر درخواست برگزاری این جلسات را داشتند، این ملاقات‌ها با رعایت پروتکل‌ها و مراقبت‌های بهداشتی از سر گرفته خواهد شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: البته به دلیل همین شرایط از راه‌های دیگر نیز برای گفتگو با مردم استفاده می‌کنیم؛ به عنوان مثال روز سه‌شنبه هفته جاری به مدت چهار ساعت از ساعت ۹ تا ۱۳ در اداره ارتباطات مردمی شهرداری و از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان خواهیم بود.

او تاکید کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ می‌توانند نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح کنند و ما نیز آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستیم.

نوروزی افزود: بی شک توجه به نظرات شهروندان بوده که امروز شهرداری اصفهان توانسته در تمام عرصه‌ها موفق باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.