کشتی مازندران در انتظار رئیس جدید/ شماره معکوس برای برگزاری مجمع انتخاباتی

مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان مازندران ساعت ۱۰ صبح روز چهارم تیرماه در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور حتم ۴ تیر ماه روزی بسیار مهم برای کشتی مازندران خواهد بود چرا که پس از پایان دوره ریاست علی اصغر ثمربخش از هیئت کشتی استان مازندران این رشته حواشی بسیاری را در  استان تجربه کرد.

علاقه‌مندان به ورزشی ملی در استان مازندران منتظر هستند تا بالاخره با گذشت ماه‌ها بلاتکلیفی و وجود بسیاری از حواشی و شایعات صندلی ریاست هیئت کشتی به فردی برسد تا بتواند کشتی را در این استان طوری هدایت کند که افتخارآفرینی‌های گذشته همچنان ادامه داشته باشد.

هر چند برخی از کارشناسان و اهالی کشتی بر این باورند که انتخابات هیئت کشتی استان مازندران مهندسی شده است، اما این امیدواری وجود دارد تا اعضای مجمع با بررسی درست و دقیق کارنامه کاندیدا‌ها در همه ابعاد، فردی را انتخاب کنند که از هر حیث برای ریاست چهار ساله نسبت به سایرین اصلح‌تر باشد.

گفتنی است بر اساس اعلام هیئت کشتی استان مازندران، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد، فرامرز نقیبی، مجتبی ابراهیمی و محسن بابایی ۱۱ نامزد ریاست هیئت کشتی استان مازندران هستند که صلاحیتشان از سوی حراست اداره کل ورزش و جوانان استان تائید شده است.


بیشتر بخوانید:

قهرمان کشتی آزاد جهان: علاوه بر تمرین، باغبانی هم‌می کنم /با تعویق المپیک انگیزه ام را از دست ندادم

برنامه مسابقات کشتی در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار