ورزشکاران کمیجان نبود زیر ساخت مناسب را مسئله ورزش این شهرستان عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ورزشکاران و سمن‌های فعال شهرستان کمیجان در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، نبود زیر ساخت‌هاو امکانات مناسب و کافی در حوزه ورزش‌های انفرادی و حمایت نکردن کافی از ورزشکاران و لزوم توجه ویژه به امور جوانان و سمن‌ها را از مسائل ورزش این شهرستان عنوان کردند.

نبود زیر ساخت مناسب مسئله ورزشکاران کمیجانی

زاهدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکز در حاشیه این نشست در گفت و گو با  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با تاکید بر پیگیری مطالبات ورزشکاران شهرستان کمیجان گفت: تلاشمان با اتمام پروژه‌های ورزشی در شهرستان و برگزاری دوره‌های آموزشی بخشی از مطالبات ورزشکاران را محقق کنیم.

زاهدی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی مشکلات متعددی برای ورزشکاران رخ داده که امیدوارریم با بازکشایی اماکن ورزشی و شروع تمرینات ورزشکاران شاهد شور و نشاط اجتماعی باشیم.

ورزشکاران و سمن‌های فعال شهرستان کمیجان در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، مسائل این شهرستان را مطرح کردند و این مسائل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و از سوی ورزشکاران و جوانان مطرح و بر رفع آن تاکید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.