رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: با شیوع موج دوم کرونا در استان امتحانات این دانشگاه در شهر‌های با وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی لغو شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: با شیوع موج دوم کرونا و قرار گرفتن ۴ شهر گنبدکاووس، بندرگز، بندر ترکمن و آق قلا در وضعیت قرمز با هدف حفظ سلامتی دانشجویان، اساتید، کارمندان و برای برگزاری محیط مناسب و به‌دور از استرس، امتحانات این ۴ شهراز تاریخ ۳۱ خرداد تا ۴ تیرماه لغو شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری افزود: ادامه امتحانات منوط به اعلام نظر ستاد مدیریت کرونای استان گلستان است و پس از چهارم تیرماه اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: در دیگر واحد‌های دانشگاه آزاد استان گلستان هم امتحانات حضوری در زمان اعلام شده و با در نظر گرفتن دستورالعمل بهداشتی و فراهم شدن فضای فیزیکی مناسب برگزار می‌شود.

طاهری افزود: برگزاری امتحانات همه دانشجویانی که از طریق طرح تعاون، دانشگاه آزاد استان گلستان را به‌عنوان حوزه امتحانی خود انتخاب کرده‌اند، در زمان‌های اعلام شده به قوت خود باقی است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام / فا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.