بدمینتون کاران البرزی با حضور در مرکز انتقال خون، خون خود را به بیماران اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ورزشکاران رشته بدمینتون استان البرز در اقدامی نمادین به همراه محمد رضا اکبریان، داور بین المللی فوتبال و میثم پور کریمیان، رئیس هیئت بدمینتون البرز با حضور در مرکز انتقال خون، خون خود را به بیماران اهدا کردند.

رضا اکبریان، داور بین المللی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این که اهدای خون یکی از وظایف انسانی است، گفت: با اهدای خون می توان جان بیماران نیازمند را نجات داد و هر فردی که تعصب ملی دارد تاب شنیدن صدای نیاز هموطنان به خون را ندارد و اقدام به اهدای خون و اهدای زندگی خواهد کرد.

اکبریان افزود: حال که می‌توانیم با اهدای خون خود به بیماران، زندگی هدیه کنیم با دوستانم در هیئت ورزشی استان تصمیم گرفتیم به شکرانه سلامتی و تندرستی که خداوند به ما عطا کرده است ما نیز با بخشندگی، حیات را به رگ های بیماران جاری کنیم.

حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز نیز ضمن خوش آمدگویی به ورزشکاران گفت: بی‌شک بالندگی و احساس غرور یک ملت به فرزندان غیور و قدرتمندش است و ورزشکاران یکی از سرمایه های عظیم جامعه هستند.

مدیر کل انتقال خون البرز افزود: اهدا کنندگان خون جز با ارزش ترین سرمایه های جامعه هستند زیرا ادامه حیات را برای بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی هدیه می‌دهند و آنان بدون هیچ گونه چشم داشتی خون خود را اهدا می‌کنند.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.