قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: سرمایه و توان آستان قدس رضوی باید صرف اموری شود که بتواند از گرفتاری‌ها و مشکلات مردم و کشور گره‌گشایی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در جمع شورای معاونان ومدیران بنیاد کرامت و بنیاد بهره‌وری موقوفات رضوی گفت: سرمایه و توان آستان قدس رضوی باید صرف اموری شود که بتواند از گرفتاری‌ها و مشکلات مردم و کشور گره‌گشایی کند.

او افزود: هدف ما از اصلاح ساختار سازمانی و تغییر فرآیند‌ها که بامطالعه و کار کارشناسی گسترده صورت گرفت، ارائه خدمات بهتر و ارتقا و تعالی و تصحیح روبه‌جلو بوده است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سطح انتظارات و توقع مردم از دستگاه منتسب به حضرت رضا (ع) بالاست و امیدواریم در حوزه‌های خدمت و خادمیاری و تربیتی که هر ۲ بعد بسیار سنگین است و تجمیع و اصلاحات ساختاری مناسبی نیز در این حوزه‌ها صورت گرفته به نتایج مورد انتظار که افزایش رضایتمندی زائران و مردم ایران اسلامی است منتج شود.

خاکسار قهرودی بیان کرد: ورود به حوزه‌های دانش‌بنیان و حوزه‌هایی که مشکلات اساسی و زیربنایی کشور را مرتفع می‌کند و پرهیز از کار‌های عادی و معمولی که سایر بخش‌های کشور قادر به انجام آن هستند از موضوعاتی است که بنیاد بهره‌وری موقوفات بدان اهتمام داشته باشد.

او تصریح کرد: بهره‌وری، تأمین منابع مالی و ایجاد درآمد‌های پایدار برای آستان قدس رضوی از مواردی است که اگر بخواهیم شاهد تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب و رشد و تعالی همه مجموعه باشیم باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.