مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تلاش رسانه‌ها برای افزایش حساسیت مردم نسبت به شیوع کرونا و خودمراقبتی در برابر آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در یک گفت و گوی خبری با اشاره به وضع کنونی بیماری کرونا گفت: اکنون طبق اعلام مسوولان وزارت بهداشت، آذربایجان شرقی در شیوع بیماری کرونا به وضعیت قرمز رسیده و این موضوع نگرانی‌هایی به همراه داشته است.

او ادامه داد: متاسفانه حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش چشمگیری داشته در حالی که این بیماری از بین نرفته و مبتلایان به آن در آذربایجان شرقی طبق آمار رو به افزایش است.

محمدپور با اشاره به وظیفه خطیر اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم نسبت به ایجاد حساسیت بیشتر در مورد بیماری در بین مردم اقدام کرده و اطلاع رسانی کافی را در این زمینه داشته باشند.

دبیر شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی ادامه داد: از دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز می‌خواهیم اطلاعات لازم در خصوص مناطق پر خطر، رفتار‌های مراقبتی و شکل جدید بیماری را در اختیار صدا و سیما و سایر رسانه‌های آذربایجان شرقی بگذارند.

او نقش روابط عمومی‌های ادارات، سازمان‌ها و بویژه بخش‌های خدمات رسان را در گسترش آموزش‌های عمومی و ترغیب و تشویق کارکنان و مردم برای جدی گرفتن شیوع کرونا و مراقبت از خود، همنوعان و عزیزانشان، بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.