فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، دستگیر شدند.  

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرج، شناسایی سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده با تشکیل یک باند و با همدستی افرادی دیگر اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهر کرج می‌کند.

سردار محمدیان گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی، مخفیگاه ۵ نفر از سارقان و مالخران اموال مسروقه را در شهرستان‌های فردیس، شهریار و ملارد شناسایی کرده و با دریافت مجوز قضایی به مخفیگاه آن‌ها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که متهمان از سارقان حرفه‌ای بوده و دائم در حال تغییر مخفیگاه خود بودند، افزود: کارآگاهان با تحت نظر قرار دادن مخفیگاه متهمان در زمانی که از حضور همه متهمان در محل اطمینان یافتند، وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه ۵ متهم را دستگیر کردند.

او با بیان این که ۲ نفر از متهمان سارق و ۳ نفر مالخر اموال مسروقه بودند، افزود: سارقان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

سردار محمدیان با بیان این که متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.