یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس بر اینکه ملت فلسطین باید با تمامی ابزار‌ها در برابر رژیم صهیونیستی دست به خیزش بزند، تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صفا، عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد جنبش حماس بزودی و در زمان مناسب برای حمایت از مسأله فلسطین از خطر طرح الحاق رژیم صهیونیستی اقدام خواهد کرد.

الحیه در خلال کنفرانس مطبوعاتی برای مقابله با تصمیم الحاق و معامله قرن در شهر غزه گفت: دستان ما بر روی ماشه است و بزودی و در زمان مناسب برای حمایت از مسأله فلسطین اقدام خواهیم کرد.

او همچنین خواستار انقلاب گسترده‌ای در سراسر خاک فلسطین برای مقابله با تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای اشغال مناطق گسترده از کرانه باختری شد.

این مسئول حماس با تأکید بر اینکه ملت فلسطین باید با تمامی ابزار‌ها در برابر رژیم صهیونیستی دست به خیزش زند، خطاب به ساکنان کرانه باختری گفت: به شما می‌گویم ما حامی و پشتیبان شما هستیم. در برابر اشغالگر انقلاب کنید و زنجیر‌ها را در هم شکنید. دیگر انتظار جایی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه طرح اشغال کرانه باختری آغازی بر نابودی طرح رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد: با توطئه جدیدی روبرو هستیم که اسرائیل با آن قصد دارد، سرزمین ما را چپاول کند، قدس را یهودی سازد و کرانه باختری را به اراضی اشغالی ملحق کند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

سران کشور‌های انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا طی روز‌های اخیر نامه‌هایی را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند و در آن به او درباره تبعات منفی الحاق کرانه باختری هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار