معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از خاموش نمودن روشنایی همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در طول شب خبر داد.

لقمان حیدری  معاون خدمات شهری شهرداری سنندج  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از خاموش نمودن روشنایی همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر در طول شب خبر داد و گفت: در راستای کاهش و قطع زنجیره کرونا، ضمن مسدود نمودن ورودی تمامی پارکها؛ روشنایی کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها خاموش شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش شیوع کرونا در سطح شهر هستیم.

حیدری بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا این شهرداری مجموعه‌ای از اقدامات را در راستای کاهش شیوع کرونا را در دستور کار قرار داده است.

او گفت: از نیمه خرداد ماه سالجاری ورودی کلیه پارک‌ها با نیوجرسی مسدود شده و پارک‌هایی هم که امکان مسدود بودن آن وجود نداشت با نوار خطر نسبت به مسدود شدن آن اقدام شد.

حیدری عنوان کرد: به دلیل اینکه مردم شبانه جهت تفریح و استراحت به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند و برای اینکه از شیوع زنجیره ویروس جلوگیری شود نسبت به خاموش نمودن روشنایی کلیه پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام شد.

او خاطر نشان کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی، ست‌های بازی، تجهیزات ورزشی و کل سطح تفرجگاه‌ها به طور مداوم و مستمر در حال انجام است.

حیدری عنوان کرد: با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی از هفته گذشته از فعالیت دستفروشان خیابان فردوسی جلو گیری بعمل آمد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شهروندان درخواست نمود: با هدف کاهش و قطع زنجیره ویروس کرونا، ضمن همکاری با نیرو‌های خدمات شهری که بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند از تجمع و حضور در پارک‌ها و معابر اصلی خود داری نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.