نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود آب یک معضل کشوری است و نه تنها استان خوزستان بلکه بسیاری از استان‌ها از کمبود آب رنج میبرند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود آب یک معضل کشوری است و نه تنها استان خوزستان و شهرستان آبادان بلکه بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستا‌ها از کمبود آب رنج میبرند.

او با بیان اینکه از ابتدای پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی پیگیر مسئله کمبود آب در شهرستان آبادان و روستا‌ها بودیم افزود: روستای سید حسن حکیم اولین روستایی بود که برای حل مشکل آب شرب آن به همراه دکتر مختار به خوزستان سفر کردیم و برای رفع این مشکل با مهندس حرباوی رئیس پخش آبفار خوزستان صحبت کردیم و توانستیم امتیازاتی برای این روستا بگیریم، از جمله این امتیازات دریافت بعضی از وسایل مورد نیاز بود که اقداماتی انجام شد، اما کافی نبود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهمراه دو نماینده دیگر در روز‌های آغاز افتتاحیه مجلس اعتراضاتی در مورد کمبود آب در شهرستان داشتیم افزود: در این اعتراضات مواردی از جمله مورد بی آبی، حق آبه استان خوزستان و انتقال آب‌هایی که حق این استان بود و به استان‌های دیگر انتقال داده میشد ذکر شد و توانستیم امتیازات خوبی دریافت کنیم، اما برای به سرانجام رسیدن و حل مشکل کم آبی نیاز به زمان است.

محفوظی در ادامه آبرسانی به تانکر را راهکار مناسب برای رفع کمبود آب در روستا‌ها دانست و گفت: آبرسانی در روستا‌های چوئبده و تنگه ۱ و ۲ و ۳ و دهستان نصار صورت پذیرفت و همچنان در حال انجام است.

او با بیان اینکه اگر کمبود آب در روستای سید حکیم بحرانی باشد به آبرسانی از طریق تانکر‌ها اقدام خواهیم کرد تا این معضل رفع گردد افزود:متاسفانه نمیتوان برای رفع مشکل آبرسانی مدت معینی را تعیین کنیم، چون بحث کرونا و بحث بحران اقتصادی کل کشور کار‌ها را کمی به تعویق انداخته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.