سرمربی تیم پارس‌جنوبی گفت: وزارت نفت فقط فوتبال را تعطیل نکرده، بلکه سیاست‌های این وزارتخانه با ورزش در تضاد است.

/افاضلی: سیاست وزارت نفت، با ورزش در تضاد استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره نحوه حمایت وزارت نفت از این تیم اظهار داشت: سال گذشته وزارت نفت بودجه‌ای به اندازه ۱۰ میلیارد برای تیم ما، نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان در نظر گرفت، اما در عمل، بخش بیشتری از این پول هنوز به تیم‌ها تزریق نشده است. بخشی از پول تیم ما باقی مانده و آن‌هایی که باید این کار را بکنند، می‌گویند اگر به شما پول بدهیم، از نظر قانونی زیر سوال می‌رویم.

وزارت نفت دوست دارد تیم ما سقوط کند

افاضلی گفت: کل بودجه پارس جنوبی برای امسال حدود ۱۳ میلیارد تومان است و می‌دانیم که تیم‌هایی با ۱۲۰ و یا ۸۰ میلیارد تومان بودجه، پا به بازی‌ها گذاشتند. نه تنها نمی‌توانیم دستمزد‌ها را بدهیم، بلکه در خرج روزانه خود هم مانده ایم. همچنان در تیم پرسنلی داریم که میزان دریافتی آن‌ها صفر ریال است، اما تمامی رقبای ما که برای بقاء در لیگ تلاش می‌کنند و  پایین‌تر از ما هم هستند، حداقل ۶۵ درصد دریافتی داشته اند. رقبای ما ساختار سازمانی بهتری دارند. به نظر من وزارت نفت دوست دارد تیم ما سقوط کند. پیش از این در تیم نفت تهران هم شاهد چنین مسائلی بودم. وزارت می‌خواهد از تعهد خود شانه خالی کند. اگر هواداران نبودند این اتفاق زودتر رخ داده بود.


بیشتر بخوانید:

با ما مثل بچه سر راهی رفتار می‌شود

او ادامه داد: وزارت نفت می‌تواند برای این مشکل باید راهکار داشته باشد، اما در حال حاضر با ما مثل بچه سر راهی رفتار می‌شود. قانونی که باعث می‌شود هیچ کمکی به تیم‌های نفتی نشود، کاملاً اشتباه است.

/افاضلی: سیاست وزارت نفت، با ورزش در تضاد است

او در خصوص اینکه پیشنهاد شده تیم‌های نفتی خصوصی شوند گفت: هیچ تیم خصوصی در ایران تا به حال موفق نشده است. چرا که ابتدا  باید زیرساخت‌ها فراهم شود. برای درآمدزایی راه‌های زیادی در فوتبال ایران وجود ندارد و هیچ شرکت خصوصی نمی‌تواند برای ۱۵ سال در فوتبال ایران تیم‌داری کند. اگر هم باشد، «خصولتی» است.

سیاست وزارتخانه نفت، با ورزش در تضاد است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: با تداوم این روند در فوتبال، نمی‌توانیم حتی با کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس رقابت داشته باشیم. چراکه آن‌ها راهکار‌های درآمدزایی در فوتبال را به وجود آورده اند. این را هم باید بگویم که وزارت نفت فقط فوتبال را تعطیل نکرده، بلکه سیاست‌های این وزارتخانه با ورزش در تضاد است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار