دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر از افراد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند اما ۱۹ بیمار جدید به جمع بستری شدگان افزوده شده‌اند.

او عنوان کرد: اکنون ۷۸ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش سه مورد مبتلای جدید بستری در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

کشمیری با بیان اینکه ۹۷ نفر بیمار حاد تنفسی در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان‌های استان بوشهر مراجعه کرده‌اند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، تا کنون ۱۰ هزار و ۷۷۷ بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند که سه هزار و ۱۰۵ نفر از آنان بستری‌ شدند و از این تعداد دو هزار ۹۰۵ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

فوت دو نفر دیگر بر اثر کرونا

او با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند، افزود: امروز یک خانم ۶۶ ساله ساکن دشتستان و یک آقای ۸۴ ساله ساکن شهرستان بوشهر، هر دو با سابقه بیماری زمینه‌ای، فوت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: با توجه به روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا و لزوم مراقبت از آنان در منزل باید نکات بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.