اتصال روستاهای عشق آباد به شبکه آب

اتصال روستاهای نزدیک به شبکه آب شهر عشق آباد تا هفته آینده به پایان می رسد.

حسنی سرپرست امور آب و فاضلاب طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : بیش از ۷۵۰ متر لوله گذاری با لوله ۱۶۰ و ۱۱۰ میلیمتر برای اتصال روستا‌های نزدیک به شبکه آب و فاضلاب شهر عشق اباد  انجام شده و مابقی در دستور کار قرار دارد.

او افزود : اولویت آب و فاضلاب  طبس برای تابستان امسال حل مشکل فشار پایین آب در دهستان منتظریه و اتصال آن به منابع آبی حریم شهر طبس است.

سرپرست امور آب و فاضلاب طبس هم‌چنین بزرگترین مشکل تامین آب را در روستای نایبند گفت و تاکید کرد: به علت فقر منابع آبی و نبود جریان پایدار برق در این منطقه با مشکلاتی در این روستا مواجه هستیم  که در حال پیگیری جدی برای یافتن منابع آبی و رفع مشکلات آن هستیم.


بیشتر بخوانید

 آبرسانی به ۵۰ روستای دیگر در خراسان جنوبی


حسنی گفت: از ابتدای سال تعویض الکتروپمپ پمپاژ تپه طاق و چاه ۱ زنوغان، نصب پمپ چاه شالگاه روستای اسفندیار، تجهیز و راه اندازی چاه زین آباد،   تعمیرات تابلو برق،   مقاوم سازی خط انتقال و بهینه سازی پمپاژ شهر دیهوک انجام شده است.

او گفت: اصلاح ۸۵۰ متر شبکه در روستای منصوریه، دهنوون، ده محمد، تامین لوله ۱۰۰ متر در روستای مرغوب، خرید انشعاب سه فاز در روستای سرند، تعویض تانکر‌های روستای پیکوه، و برخورد با انشعابات غیر مجاز از اقدامات ۲ ماه اخیر در  طبس بوده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب طبس بیان کرد: در حد توان مالی و اعتباری، وضعیت فنی شبکه و خطوط انتقال  که فرسوده اند تعویض خواهند شد.

حسنی افزود: در جلساتی که  با بخشداران و دهیاران و شورا‌های سه بخش گرفته شد،  برای رفع آن در کوتاه مدت و بلندمدت بنا به وضعیت اعتباری و نیاز مالی هر اقدام برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.