سید رضا هاشمی پور به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم  تودیع  معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم گفت: تمام فعالیت‌هایی که ریشه در خدمت به خلق الله دارد عینا یک عبادت است.

او افزود: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است علاوه بر مسائل اقتصادی و اشتغال  خانواده‌های نیازمند برای کمیته امداد بسیار اهمیت دارد امیدواریم با بهره‌برداری از کانون‌های فرهنگی کمیته امداد  در این حوزه  بتوانیم موفقیت‌های خوبی داشته باشیم.

شجاعان با اشاره به ا‌شتغال مددجویان،گفت: مددجویان که قصد فعالیت در حوزه صنعت کوچک دارند تسهیلات تا سقف ۵٠ میلیون تومان پرداخت می‌شود و سرمایه گذارانی که قصد فعالیت در صنعت گسترده دارند به ازای هر مددجو که مشغول به کار می‌شود مبلغ ۵٠ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

همچنین میربهبودی بااشاره به پتانسیل‌های شهرستان در حوزه کشاورزی از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان خانواده‌های تحت پوشش از جمله خانواده‌های غیر تحت پوشش تاکید کرد.

او افزود:  برای اشتغال جوانان دربحث تخصیص اعتبارات استانی شهرستان خاتم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در پایان از زحمات چند ساله اکبرمقدم تقدیر و تشکر نمود.

 حجت اسلام جعفری امام جمعه هرات  در این مراسم نیز،گفت:کمیته امداد امام خمینی (ره) نهادی است که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل تأسیس شده است و  باید پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند.

امام جمعه هرات افزود: مأموریت اصلی کمیته امداد در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان است.

درپایان از زحمات چند ساله اکبر مقدم تجلیل و سید رضا هاشمی پور به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاتم معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.