مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان از تهیه و و توزیع بیش از ۴۵۰۰بسته مواد غذایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت:این کمک ها در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

کمک به نیازمندانعلی بابایی مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، گفت:از آغاز رزمایش کمک مومنانه با فرمایش مقام معظم رهبری، بیش از ۴۵۰۰بسته مواد غذایی با همت خادمین ستادبازسازی عتبات عالیات و موکب‌های اربعین حسینی استان و با کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

 علی بابایی ارزش ریالی هر بسته مواد غذایی را بطور متوسط ۲۰۰هزار تومان اعلام کرد و افزود: حدود ۲۶تن برنج، ۱۰تن گوشت قرمز و مرغ، ۶ هزاربسته ماکارونی، ۶هزاربطری روغن، ۲۵۰۰قوطی رب، ۲۵۰۰ کیلو قند و شکر، ۱۴۰۰ بسته چای، ۵هزار بطری مواد شوینده و ضدعفونی کننده و ۳۰هزار قرص نان، برخی از اقلام عمده توزیع شده می‌باشند.

او همچنین اعلام کرد: تا زمانی که نیاز باشد با کمک خیرین در خدمت نیازمندان جامعه هستیم و تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی در مناسبت‌های مختلف ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.