هاشمی نظری از اعلام نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی بر روی سایت سنجش پزشکی خبر داد.

سیدسعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتایج نهایی سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی خبر داد و گفت: کارنامه علمی و نتایج نهایی پذیرش سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از امروز ۲۷ خرداد ۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده است.

او ادامه داد: از بین ۴۸۷ شرکت کننده در سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی ۲۶۸ نفر پذیرفته شده اند.

گفتنی است، سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی سوم بهمن ماه ۹۸ به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و ۴۸۷ نفر از متخصصین واجد شرایط در این دوره از آزمون شرکت کردند.

لینک مشاهده نتیجه سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی: https://dastyar1.sanjeshp.ir/FT37/startpage.aspx 

نکاتی که پذیرفتگان آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی باید بدانند

تمام پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ایثارگران ( به غیر از مشمولین قانون برقراری عدالت آموزشی) ملزم به سپردن تعهد محضری برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت هستند. اعضای هیأت علمی پذیرفته شده در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که از سهمیه ۵۰ درصد اعضای هیأت علمی ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان سه برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خواهند بود.

کارکنان رسمی سایر وزارتخانه ها، سازمان ها یا نهادها که با ماموریت آموزشی به صورت داوطلب آزاد در آزمون شرکت می کنند و مورد پذیرش قرار می گیرند در صورت پذیرش ملزم به سپردن تعهد محضری خدمتی خاص به میزان دو برابر مدت آموزش به محل استخدام خود هستند.

مستخدمان دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به سپردن تعهد محضری به میزان دو برابر طول دوره آموزشی مصوب به دانشگاه محل استخدام خود هستند.سند تعهد محضری خدمت پذیرفته شدگان (با در نظر گرفتن شرایط پذیرش) مطابق مقررات باید در بدو شروع به آموزش به دانشگاه محل تحصیل ارائه شود از آموزش افرادی که سند تعهد محضری را در مورد مقرر ارائه نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
عجب آزمون مسخره ای
اینکه همه اش شد سهمیه و امریه
بیخود نیست هزار سال تو علم و دانش از غرب عقبیم
آخرین اخبار