فتوکامنت/

آخرین تغییرات در شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در شرایط کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه‌های مختلف آخرین تصمیمات خود را برای نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور علی‌رغم میزان آمادگی کامل دانشجویان برای برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم، آزمون‌های همه دانشگاه‌ها به جز چند مورد به شیوه غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می‌شود.

آخرین تغییرات دربرگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها به این صورت است که به جز چند دانشگاه که به شیوه غیرحضوری و الکترونیک آزمون‌های خود را برگزار می‌کنند، سایر دانشگاه‌ها  از جمله دانشگاه تهران امتحانات مقطع کارشناسی را حضوری برگزار خواهند کرد، همچنین امتحانات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مجازی  نیز همانند سایر امتحانات برگزار می‌شود.

براساس اعلام دانشگاه آزاد، نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان در استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند با تصمیم استاندار خواهد بود. همچنین امتحانات دانشگاه علمی_کاربردی نیز با توجه به عملی بودن اغلب واحدها، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دانشگاه‌های اصفهان ، تبریز و یزد  نیز امتحانات خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیک برگزار می کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دانشگاه ، امتحانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
javad
۱۸:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
حالا تکلیف ما که کسی رو نداشتیم داخل امتحانات بهمون کمک کنه تا دروس رو پاس کنیم چیه؟باید مشروط بشیم؟اون هم دروسی که به رشتمون هیچ ربطی نداره
آخرین اخبار