رئیس بندر چوئبده گفت : مانور اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال در راستای ارتقاء سطح آمادگی تیم اطفاء حریق بندر چوئبده برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  مهدی سهیم پور رئیس بندر چوئبده با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی سرمایه گذاری های انجام شده در بندر چوئبده گفت : با برگزاری مانور اطفاء حریق به صورت مستمر ، توان و آمادگی نیروهای واکنش سریع و نیروی مرکز آتش نشانی این بندر جهت مقابله با بحران ها و مدیریت و کنترل دامنه ی حریق ، ارتقا خواهد یافت.

احسان جلیلیان رئیس مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده نیز گفت:در این مانور نحوه عملکرد و مدیریت ایمنی و آتش نشانی  بر اساس آیتم هایی نظیر زمان رسیدن، زمان آماده سازی تجهیزات ، هماهنگی تیمی، انضباط عملیاتی ، نحوه فرماندهی در عملیات  مورد ارزیابی قرار گرفت.

او با بیان اینکه این مانور اطفاء  حریق فرضی در محوطه بندر چوئبده برگزار شد  افزود : در این مانور موفق دو دستگاه اطفاء حریق با تجهیزات کامل مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده در پایان خاطرنشان کرد : در راستای تحقق اهداف سازمان بنادر و مرکز ایمنی و آتش نشانی بندر چوئبده  ، تلاش داریم که آمادگی و توان جسمی و فکری نیروی مرکز آتش نشانی این بندر  را حفظ و ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.