معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان این که مشکل واحد‌های تولیدی استان برای تولید ماسک برطرف شده است، گفت : اکنون مشکلی برای تامین ماسک موردنیاز بازار نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : پیش از این واحد‌های تولید ماسک استان به دلیل کمبود پارچه با مشکل و کاهش میزان تولید روبرو بودند.

او با بیان اینکه پارچه موردنیاز تولید ماسک سه لایه تنها توسط یک شرکت در کشور تولید می‌شود، گفت : براساس مذاکراتی که با وزارت بهداشت داشتیم مشکل تامین پارچه برای واحد‌های تولیدی کرمانشاه به زودی برطرف می‌شود و این واحد‌ها می‌توانند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: اکنون مشکلی برای تامین ماسک مورد مردم در بازار نداریم، زیرا براساس دستور وزارت بهداشت ماسک موردنیاز بازار کرمانشاه از دیگر نقاط کشور تامین می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه عملکرد سیستم درمانی استان برای مقابله با کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تاکنون عملکرد قابل قبولی برای خدمت به مردم ارایه کرده است.

محمدابراهیم الهی تبار با اشاره به ضرورت برخورد با متخلفان و واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، افزود: حفظ سلامت مردم از اولویت‌ها است از این رو نظارت‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود.

او ادامه داد: اکنون در برخی از مطب‌های پزشکان در منطقه پارکینگ شهرداری شاهد ازدحام مراجعه کنندگان هستیم که باید هرچه زودتر این موضوع برطرف شود.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه گفت: ساز و کار لازم به منظور کاهش مراجعه مردم به مطب‌ها و ساماندهی این موضوع توسط نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به زودی طراحی و ارایه شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.