تسهیلات اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به متقاضیان، مهاجرت معکوس روستائیان خراسان جنوبی را به دنبال داشته است.

موسوی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این ستاد از سال ۱۳۹۷ در اجرای طرح‌های اشتغالزایی خراسان جنوبی ورود پیدا کرده و هم اکنون ۴۲۴ روستا زیر پوشش این طرح‌ها قرار دارند.

او با بیان اینکه تاکنون هزار و ۴۰۷ طرح اشتغالزا از محل تسهیلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان راه اندازی شده است افزود: هزار و ۲۵۹ طرح دیگر هم در حال راه اندازی است که در مجموع ۴ هزار و ۴۱۰ شغل را برای روستائیان ایجاد می‌کند.

موسوی تسهیلات پرداختی به این طرح‌ها را تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا سال ۱۴۰۰ سیصد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در خراسان جنوبی متعهد شده است که که ۵۶ میلیارد تومان پرداخت شده و تا پایان امسال ۷۰ میلیارد تومان دیگر به روستائیان پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات تا سال ۱۴۰۰ پنج هزار و ۳۰۰ طرح با ظرفیت ۱۲ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در استان ایجاد می‌شود.

موسوی افزود: آمادگی داریم در روستا‌های بالای ۵۰ خانوار تا سقف ۴۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه را به متقاضیان پرداخت کنیم که این تسهیلات ۶ ماه تنفس دارند.

تسهیلات اعطایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی به طرح‌های پرورش دام سبک، سنگین و صنایع دستی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار