رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان از لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسن نیشابوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گرگان ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گفت: طبق اعلام ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نحوه برگزاری مراسم در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و طبق مصوبات ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی الزامی است.

او گفت: همه مساجد، مجاز به بازگشایی واقامه نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و برگزاری مراسم در ایام شهادت آن حضرت بدون تبلیغات وسیع و گسترده که موجب ازدحام جمعیت شود به مدت کوتاه پس از اقامه نماز بلا مانع است.

او ادامه داد: همه اماکن مذهبی نسبت به اطعام در مکان مسجد و هییات خود داری کنند و در صورت تمایل به پذیرایی در ظروف یکبار مصرف انجام شود.

حسن نیشابوری گفت: هیئات مذهبی حداکثر از یک سوم ظرفیت خود در برگزاری مراسم استفاده کنند و ائمه جماعات، کانون‌های فرهنگی، موسسات قرآنی، ومساجد و هیئات مذهبی هم ضمن فضا سازی تبلیغی مناسب در محیط از حداکثر ظرفیت خود برای بهره مندی از فضای مجازی استفاده کنند.

نیشابوری در پایان از مومنین و تشکل‌های مذهبی خواست: نهایت همکاری با ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان را داشته باشند.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.