کاپیتان شاهین شهرداری گفت: هواداران حتی در روز‌هایی که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم از ما حمایت کردند و غیبت آن‌ها در بازی‌های پیش رو کار ما را سخت می‌کند.

مرتضی غلامعلی تبار، کاپیتان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی تدارکاتی این تیم در تهران اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و حدود ۱۵ روز تمرینات را به صورت فشرده و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از فردا تمرینات  را در بوشهر ادامه می‌دهیم.

غلامعلی تبار درباره شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: پس از تعطیلی لیگ، بازیکنان به مدت ۳ ماه از مسابقات و تمرینات جدی دور بودند و خیلی سخت است که در چنین شرایطی بازیکن به وضعیت ایده آل برسد. برای اینکه بازیکنان به آمادگی برای بازی کردن برسند، باید حداقل ۳ بازی تدارکاتی داشته باشند. تیم ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته و فکر می‌کنم تاکنون به آمادگی ۷۰ درصدی رسیده باشیم. در زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات، شرایط ما بهتر خواهد شد.  

کاپیتان شاهین شهرداری در پاسخ به این سوال که غیبت میشو در تمرینات برای این تیم مشکل ساز نخواهد شد گفت: قطعا غیبت میشو برای تیم خوب نیست. او سرمربی تیم ما است. با این وجود در این مدت تمام بازیکنان در خدمت تیم بودند و برنامه‌های تمرینی میشو که برای کریمیان می‌فرستاد را به خوبی انجام دادند. جا دارد از کریمیان هم تشکر کنم که زحمات زیادی کشید. تاکنون با برنامه‌های میشو پیش رفتیم و منتظریم تا با بهتر شدن اوضاع، او هر چه زودتر به تیم اضافه شود.


بیشتر بخوانید:

بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر شارژ مالی شدند

خارجی‌های شاهین شهرداری در بوشهر به تمرینات اضافه می‌شوند


او در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات تیمش اظهار داشت: با در نظر گرفتن امکاناتی که در کشور وجود دارد، تا جایی که می‌توانستیم پروتکل‌ها را رعایت کردیم. تاکنون ۲ بار تست کرونا دادیم که خداراشکر نتیجه تست تمام بازیکنان و اعضای تیم منفی بود. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و سلامت افراد حفظ شود.  

غلامعلی تبار درباره رقابت تیم‌های قعرنشین برای فرار از سقوط و تعطیلی بد موقع لیگ برای شاهین شهرداری بوشهر که روند خوبی داشت گفت: قبل از تعطیلی لیگ شرایط خوبی داشتیم و در ۵ هفته ۱۰ امتیاز گرفتیم و پس از پرسپولیس رتبه دوم رده بندی نیم فصل دوم را در اختیار داشتیم. اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد، شک نکنید حداقل یکی - ۲ پله در جدول بالا می‌آمدیم. با این حال همه ما مصمم و باانگیزه کار می‌کنیم تا همان روندی که قبل از تعطیلی لیگ داشتیم را ادامه دهیم و با کسب نتایج خوب، جایگاه خود در جدول را بهتر کنیم.  

او درباره برگزار شدن ادامه بازی‌های لیگ برتر بدون حضور هواداران گفت: باید از هواداران تشکر کنم که همیشه پشت ما بودند. حتی در نیم فصل اول هم که تیم نتاج خوبی نمی‌گرفت، هواداران دست از حمایت ما برنداشتند و به ما انگیزه دادند. اکنون با شرایطی که به وجود آمده، از حضور هواداران در ورزشگاه محروم هستیم، اما انشاالله که آن‌ها از دور دعاگوی ما باشند و باز هم بتوانیم از حمایت‌های آن‌ها بهره‌مند شویم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار