رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون بیش از ۴۰۰ بیمار حاد کرونا در استان بستری هستند، گفت: ظرفیت بیمارستان‌های فارابی و گلستان مختص بستری بیماران کرونا کاملاً پرشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضامرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه ۴۰ تخت نیز در بیمارستان امام حسین (ع) و ۱۲ تخت ICU در بیمارستان طالقانی آماده شده است.

او گفت : همچنین بخش‌هایی در بیمارستان‌های شهدا، ۵۲۰ ارتش و نیروی انتظامی برای بستری بیماران کرونایی در حال آماده سازی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وضعیت این استان در رابطه با شیوع کرونا را قرمز عنوان کرد و گفت: در روز‌های اخیر به صورت متوسط ۸۰ تا نفر به دلیل ابتلا به کرونا در کرمانشاه بستری می‌شوند و حدود ۶ روز در بیمارستان می‌مانند.

مرادی با بیان اینکه به منظور تقویت کادر درمانی به دنبال جذب نیرو هستیم، گفت: تاکنون ۱۵۰ پرستار با گزینش مشروط وارد سیستم و فراخوان ویژه برای جذب پزشک عمومی داده شده است.

او در رابطه با آزمایش‌های روزانه کرونا افزود: اکنون روزانه هزار آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام می‌شود که در روز‌های آینده این آمار به یک هزار و ۲۰۰ مورد در روز می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.