به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کنگره ملی تبلیغ در شهرستان جلفا برگزار شد.
شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این کنگره گفت: از جمله رویکردهای سازمان میتوان به مردمیسازی تبلیغ دین، ترویج و تبیین اسلام ناب، جهاد فرهنگی، جوانگرایی باتوجه به ظرفیتهای جوانان مؤمن، انقلابی و حزب الهی اشاره کرد.
او گفت: معاونت راهبری استانها و ارتباطات مبتنی بر سه رکن تأسیس شده که شامل بخشهای ارتباطات استانی، ملی و نخبگانی است.
او افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی اگر خواهان این باشد که در عرصه فرهنگ تصمیم گیر و تصمیم ساز باشد باید نخبهها ارتباط بیشتری با این سازمان داشته و این مجموعه را خانه خود بدانند تا از نظرات متخصصان بهره بگیریم و در همین راستا اتاقهای اندیشه ورز تشکیل شده است که در آینده این طرح تداوم و توسعه مییابد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص قوی شدن در فضای مجازی افزود: محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می کنیم و الان ۲۱ صفحه فعال اینستاگرام داریم که به تولید محتوا و نشر آن میپردازند.
حجتالاسلام شعبانی گفت: از رسانهها درخواست جدی داریم که از حرکت جوانگرایی در حوزه مدیریت کشور به ویژه مدیریت فرهنگی کشور ایجاد شده، غفلت نکنند و بخش قابل توجهی از وقت و انرژی خود را به این موضوع معطوف کنند و دوربین و قلم رسانهها بر طرح جدی رهبرمعظم انقلاب برای گام دوم انقلاب مبتنی بر دو کلمه جوانگرایی و جهادگرایی به کار گرفته شود.
انتهای پیام/ک