جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان ازدستگیری اعضای ۶ نفره یک باند سرقت و اعتراف آنان به ۴۷ فقره سرقت درشهر سنندج خبرداد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ رسول برزویی جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یک باند ۶ نفره سرقت در سنندج را شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: اعضای این باند در نقاط خلوت و کم تردد شهر طعمه‌های خود را شناسایی و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و دیگر اشیاء قیمتی شهروندان می‌کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان به اقدامات هوشمندانه پلیس در شناسایی و دستگیری عوامل سرقت اشاره کرد و بیان داشت: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، اعضای یک باند سرقت در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: اعضای این باند که ۶ نفر بودند در تحقیقات تخصصی صورت گرفته به ۴۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وسایل منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ مالخر نیز دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: مقادیر زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد که ارزش آن برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در پایان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با سارقان برخورد قانونی خواهد کرد،گفت:شهروندان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم  اماکن و وسایل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهزکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.