دبیر شورای سیاست گذاری صادرات محصولات سلامت محور سازمان غذا و دارو، گفت: در حال حاضر ۸ قلم از تجهیزات و فرآورده مبارزه با کرونا به کشور‌های مختلف دنیا صادر می‌شود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آصف مهدوی دبیر شورای سیاست گذاری صادرات محصولات سلامت محور سازمان غذا و دارو، با اشاره به توجه ویژه سازمان غذا و دارو به حوزه صادرات محصولات و فراورده‌های سلامت محور، اظهار کرد: شورای سیاست گذاری صادرات محصولات سلامت محور با حضور رئیس و مدیران ارشد سازمان غذا و دارو به منظور بررسی و تسهیل مشکلات و گلوگاه‌های پیش روی صادرکنندگان تشکیل می‌شود، همچنین هماهنگی‌های لازم نیز با ارگان‌ها و تشکلات مرتبط مانند وزارت صمت، سازمان توسعه صادرات، گمرک، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ... صورت می‌گیرد.

او افزود: علیرغم مشکلاتی که به دنبال تحریم‌های ظالمانه در بحران کشور به وجود آمد، فرصتی برای تولیدکنندگان حوزه اقلام مبارزه با کرونا ایجاد شد و خوشبختانه با افزایش ظرفیت تولید خطوط تولیدی و اضافه شدن تولید محصولات جدید توانستیم علاوه بر تامین نیاز کشور، به یکی از صادرکنندگان برخی از این اقلام تبدیل شویم.


بیشتر بخوانید


دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو یادآوری کرد: در حال حاضر ایران یکی از صادرکنندگان اقلامی مانند ماسک N95، کیت‌های تشخیصی سرولوژی، لباس‌های کاورال، گان، شیلد، مانیتور، ونتیلاتور و مواد ضدعفونی به کشور‌های اروپایی، آسیای جنوب شرقی و همسایه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
حال آدم بد میشه اینطوری میگن !!!!!! خودمون داریم نابود میشیم بعد ذوق میکنن که دارن صادر میکنن !!! اه !
آخرین اخبار