مهدی اخوان در مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول از اضافه شدن بیش از ۹۰ میلیون مشترک به این اپراتور خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی اخوان مدیرعامل شرکت همراه اول در مجمع عمومی عادی سالیانه این اپراتور که صبح امروز برگزار شد گفت: در تلاشیم با بهره گیری حداکثری گامی موثر در تحقق شعار "جهش تولید" برداریم. سهم بازار درآمدی ۶۰ درصدی در پایان سال ۹۸ داریم.

اخوان از رشد ۲.۵ برابری ترافیک دیتا در یک سال اخیر خبر داد و تصریح کرد: در همراه اول پوشش ۱۰۰ درصدی شهر‌های کشور به نسل دو، سه و چهار را شاهدیم؛ تا انتهای سال ۹۸، ۱۶۵۰ گیگ ظرفیت شبکه core شبکه همراه اول داشته‌ایم.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه بحث GDR موضوع مهمی است که به طور جدی در همراه اول پیگیری می‌شود افزود: مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای تحقق جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی راه اندازی شده که برای استفاده از نیازمندی‌های سخت افزاری و به کارگیری تولیدات داخلی در حال فعالیت است.

مدیر عامل اپراتور همراه اول بیان کرد: شرکت همراه کسب و کار‌های هوشمند برای ورود به حوزه کسب وکار‌های دیجیتال شروع به فعالیت کرده است.

اخوان ادامه داد: میزان درآمد دیتا از خدمات ارزش افزوده ۳۱۵ میلیارد تومان بوده است؛ در سال جاری نیز شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول را در بازار بورس را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
۱۷ ساله یه سیم کارت دارم از سرم هم زیاده . مگر جمعیت ایران چقدره که اینهمه سیم کارت فروختید . حالا ایرانسل و رایتل و شاتل هم حساب کنیم هر ایرانی حتی طفل های شیرخوار هم هرکدام ۵ تا سیم کارت فعال دارند.
آخرین اخبار