مادر شهیدان سیف الدینی راد و مادربزرگ شهید برهانی ملقب به ام البنین دیار کریمان امروز بر دستان مردم کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیکر مطهر مادر شهیدان محمدحسن، محمدحسین و محمدعباس سیف الدینی راد و مادربزرگ شهید برهانی ملقب به ام البنین دیار کریمان، امروز بعد از قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله استان کرمان بر دستان مردم شهید پرور دیار کریمان تا میدان بسیج شهر کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر مطهر این مادر شهیدان نماز میت خواند.

شهید محمدحسن سیف الدینی راد متولد ۱۳۴۱ که در عملیات حصر آبادان به شهادت رسید، معلم شهید محمدحسین سیف الدینی راد متولد ۱۳۴۲ که در عملیات والفجر ۸، مجروح شیمیایی شد و سرانجام به شهادت رسید و شهید طلبه محمدعباس سیف الدینی راد، متولد ۱۳۴۴ که در جبهه طلائیه دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست، ۳ فرزند بی بی جلیله قوام بودند و دانش آموز شهید محسن برهانی متولد ۱۳۴۸ که در عملیات کربلای ۴ آسمانی شد و پیکر پاکش پس از ۱۰ سال مفقودی به زادگاهش بازگشت، نوه این مادر بزرگوار بود.

این مادر شهید در روز یکشنبه دعوت حق را لبیک گفت و به شهدایش پیوست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار